Shanghai dag 2 - Reisverslag uit Zhabei, China van Christ Vocht - WaarBenJij.nu Shanghai dag 2 - Reisverslag uit Zhabei, China van Christ Vocht - WaarBenJij.nu

Shanghai dag 2

Blijf op de hoogte en volg Christ

19 Mei 2016 | China, Zhabei

Vanmorgen zijn we naar het Shanghai World Financial Center geweest, dat is het op 1 na hoogste gebouw en van daaruit heb je 'n prachtig uitzicht over Shanghai. We gingen met de lift tot de 95e verdieping op 430 meter hoogte! Daarna nog met de roltrap en nog eens 'n lift tot de 100e verdieping waar we over 'n glazen vloer konden lopen en in de diepte keken! Daarna zijn we naar de winkelstraat van Shanghai geweest waar Gucci etc. de topmerken waren. Leon en ik zijn samen de achterbuurten ingelopen waar we het echte China weer vonden. Kleine winkeltjes en eettentjes die door de chinezen zelf bezocht werden. Vanavond ook weer lekker chinees gegeten voor € 7,50 samen! Tenslotte in ons hotel nog 'n paar biertjes gedronken en nu gaan we slapen.

• 19 Mei 2016 - 16:18

Kim:

Oh, wat een heerlijk bericht weer

• 20 Mei 2016 - 09:57

Jos & Carine Timmermans:

Hallo Leon en Christ

Ik neem aan dat jullie thans weer nuchter en wakker zijn
    voor de allerlaatste uitstapjes.
    Als je zo hoog geklommen bent zie je zeker EINDHOVEN
    in de verte wel liggen of is deze stad daarvoor te klein en te veraf ?? Grapje !!!

GROETJES van JOS & CARINE