Yangshuo dag 3 - Reisverslag uit Yangshuo, China van Christ Vocht - WaarBenJij.nu Yangshuo dag 3 - Reisverslag uit Yangshuo, China van Christ Vocht - WaarBenJij.nu

Yangshuo dag 3

Blijf op de hoogte en volg Christ

17 Mei 2016 | China, Yangshuo

Vanochtend zijn we naar kookles geweest. 5 verschillende gerechten hebben we klaargemaakt! We hebben eerst dumplings gemaakt van ei met gekruid varkensvlees. Ook hebben we aubergines gewokt en komkommer, wortel, gember en knoflook. We hebben alles wat we gemaakt hebben ook zelf opgegeten! Vanmiddag zijn we op de electrische scooters de natuur ingereden. We hebben ook nog 'n berg beklommen, 883 treden!! Vanavond zijn we weer met de hele groep gaan eten en ook dat was weer gezellig en lekkel ! Morgenvroeg vliegen we naar onze laatste bestemming Shanghai.

• 17 Mei 2016 - 16:58

Peter Bell:

Als je thuis bent, mag je je kookkunsten laten zien.
    wat een mooie reis hoeveel zakken thee heb je geplukt
    en dan nog Shanghai de wereldstad nog veel plezier het gaat jullie goed af.

• 17 Mei 2016 - 17:02

Kim:

Oh oh, het einde van jullie reis is in zicht... Nu al heimwee?? Of al plannen gemaakt voor een nieuw avontuur?? X

• 18 Mei 2016 - 11:10

Frans En Dini:

Geniet van het laatste deel van deze prachtige vakantie en voor vrijdag een veilige reis terug naar huis!