Yangshuo dag 2 - Reisverslag uit Yangshuo, China van Christ Vocht - WaarBenJij.nu Yangshuo dag 2 - Reisverslag uit Yangshuo, China van Christ Vocht - WaarBenJij.nu

Yangshuo dag 2

Blijf op de hoogte en volg Christ

16 Mei 2016 | China, Yangshuo

Vanochtend zijn we om 08:30 uur vertrokken naar 'n grote theeplantage en daar mochten we zelf thee plukken! Daarna hebben we ook nog Kumquat geplukt, dat is 'n kleine vrucht die lijkt op 'n sinaasappel. Toen hebben we tijdens 'n Chinese thee ceremonie 4 thee soorten geproefd! Eerst groene thee, daarna zwarte thee, toen witte thee en tenslotte bloementhee. Ook speelde de jongedame die de ceremonie leidde nog op 'n klassiek Chinees snaarinstrument. Vervolgens zijn we naar 'n bijzondere berg gereden en mochten daar ruim 400 treden naar boven klimmen. Het uitzicht was fantastisch! Daarna zijn we naar 'n 800 jaar oud dorpje gereden waar de huizen uit steen waren gebouwd zonder metselspecie of iets dergelijks, aangezien dat toen nog niet bestond. Toen weer terug naar de stad waar we eerst 'n biertje zijn gaan drinken en daarna ook lekker gegeten hebben.

• 16 Mei 2016 - 17:00

Jos & Carine Timmermans:

`Hallo Chris en Leon

Jullie zijn al weer aangeland in de laatste dagen van deze wereldreis.
    Profiteer er nog maar optimaal van en kom dan weer heelhuids terug in Helmond en Eindhoven.
    In ieder geval nog een paar leuke en fijne dagen gewenst !!

Groetjes en tot ziens

Jos & Carine

• 16 Mei 2016 - 22:57

Emile:

Laatste loodjes. Genieten!!... en dan een jaar uitrusten :-)

• 17 Mei 2016 - 09:34

Jaap:

Een mooi avontuur mannen, nog even lekker een paar dagen wat cultuur opsnuiven en dan zit het er al weer op.