Dali, dag 1 - Reisverslag uit Dali, China van Christ Vocht - WaarBenJij.nu Dali, dag 1 - Reisverslag uit Dali, China van Christ Vocht - WaarBenJij.nu

Dali, dag 1

Blijf op de hoogte en volg Christ

13 Mei 2016 | China, Dali

Tegen de middag zijn we in Dali aangekomen na 'n busreis van ong. 3 uur. Direct na het inchecken in het hotel zijn we met de hele groep de oude stad ingelopen en hebben daar gezamenlijk geluncht. Na de lunch zijn Leon en ik door de vele smalle straatjes gaan lopen en hebben geprobeerd nog wat souvenirs te kopen. Toen we terug wilden lopen naar het hotel wisten we niet meer welke kant we op moesten! :-) maar uiteindelijk toch ons hotel gevonden. Vanavond zijn met achten gaan eten in de oude stad en ook dat was weer gezellig en lekker. Voor 50 Yuan pp (€ 7,50) zaten we weer vol. Tenslotte nog wat rondgeslenterd en toen terug naar het hotel.

• 13 Mei 2016 - 18:52

Theo:

Jullie moeten toch wel een ijzeren conditie hebben, om dit allemaal te doen!
    Ga zo maar door met het reizen en verslagen maken.

Gr Theo en els

• 13 Mei 2016 - 19:03

Jos En Carine Timmermsans:

Hallo Chris en Leon

Dat jullie al voor 7.50 vol zitten - nou dan kan echt niet
    bij ons in Eindhoven en omgeving.
    Maar ga maar gewoon verder - we buiken wel uit in Nederland !!!

Groetjes Jos & Carine

• 15 Mei 2016 - 16:32

Emile:

Ach ach de kindertjes waren verdwaald haha Zeker geen broodkruimeltjes gestrooid onderweg. Volgende keer toch maar een sjinese dom-dom meenemen. Veel plezier met verder (ver)dwalen.