Xi' an - Reisverslag uit Qindu, China van Christ Vocht - WaarBenJij.nu Xi' an - Reisverslag uit Qindu, China van Christ Vocht - WaarBenJij.nu

Xi' an

Blijf op de hoogte en volg Christ

28 April 2016 | China, Qindu

Gisteren zijn we naar het Terra Cotta Warrior museum geweest. Was indrukwekkend! Ze zijn er nog volop bezig met opgravingen maar als je die beelden etc. ziet besef je wel dat de chinezen vroeger al veel verder waren dan wij in die tijd.
Vandaag zijn we gaan fietsen op de stadswal van Xi' an, die is ongeveer 14 km lang en 15 m breed! Hij is nog vrijwel in originele staat. Ook zijn we in Moslim street geweest, vele duizenden eettentjes! We hebben er heerlijk gegeten. Vanavond zijn we op de nachttrein naar Lanzhou gestapt. Daar komen we morgenvroeg om 6:00 uur aan en rijden dan met de bus in ongeveer 4 uur naar Xiahe waar we 3 nachten blijven.

• 29 April 2016 - 08:45

Emile:

En wij maar saai naar de regen kijken buiten :-(
    Geniet ervan!

• 29 April 2016 - 09:20

Jos En Carine Timmermans:

Hallo beste vakantievierders

Steeds weer erg leuk om iets van jullie te horen vanuit het
    enorm grote CHINA.
    Wij staan ook klaar om een weekje lekker op vakantie te gaan naar de
    Zeeuwse kust.
    Het is op dit moment nog wel enigszins slecht weer maar in het weekend wordt het beter.
    In ieder geval nog zeer fijne en prettige vakantiedagen.

HOUDOE JOS & CARINE

• 29 April 2016 - 13:52

Elly De Beer:

hoi chris en leon wat een belevenis toch en heerlijk om de verslagen te lezen !!!! dikke kus