Verjaardag - Reisverslag uit Lijiang Old Town, China van Christ Vocht - WaarBenJij.nu Verjaardag - Reisverslag uit Lijiang Old Town, China van Christ Vocht - WaarBenJij.nu

Verjaardag

Blijf op de hoogte en volg Christ

11 Mei 2016 | China, Lijiang Old Town

Vanmorgen is de helft van de groep de hike trail afgedaald terwijl de andere helft met 'n busje naar beneden zijn gebracht. Leon was (uiteraard) bij de eerste groep! Daarna zijn we met de bus naar Lijiang gereden waar we 2 dagen blijven. Nadat we ingecheckt hadden en fris gedoucht zijn we met de hele groep naar 'n soort buurthuis gegaan om een verjaardagsfeest voor een van de dames te vieren. Veel taart en spelletjes, poolen, darten, tafelvoetbal etc. Was heel gezellig en we hebben daar ook gedineert. Was wel warm vandaag, 32 gr.

• 11 Mei 2016 - 15:20

Jos En Carine Timmermans:

Hallo Leon en Chris

Heel gezellig zo'n verjaardagsfeestje in CHINA.
    Wij hebben afgelopen week ook onze verjaardagen gevierd -
    3 en 6 mei - was ook zeer gezellig met Esther - Onno en de twee
    kleinkinderen Roma en Jasmijn.
    Maar in ieder geval nog diverse fijne en gezellige dagen
    Tot ziens straks weer in Nederland

Trouwens wij nemen aan dat jullie weten dat PSV op de allerlaatste
    speeldag kampioen van Nederland is geworden
    Ajax heeft het door een gelijkspel bij de Graafschap behoorlijk laten zitten.
    Het waren twee - zeer zonnige en gezellige (zuip)dagen en
    een geweldig feest in Eindhoven - mede ook door de twee zeer zonnige en warme - 27 graden - dagen !!
    - zondag 8 en maandag 9 mei ---

• 11 Mei 2016 - 15:28

Dini:

Wanne bikkel, die Leon! Veel drinken bij die warmte en op zijn tijd rust en schaduw lijkt me. Wat een prachtige reis!