Tiger Leaping Gorge - Reisverslag uit Daju, China van Christ Vocht - WaarBenJij.nu Tiger Leaping Gorge - Reisverslag uit Daju, China van Christ Vocht - WaarBenJij.nu

Tiger Leaping Gorge

Blijf op de hoogte en volg Christ

10 Mei 2016 | China, Daju

Vandaag stond een pittige hiking trip van meer dan 7 uur gepland. Helaas heb ik me moeten afmelden vanwege hardnekkige verkoudheid waardoor te weinig lucht en energie. Leon daarentegen (de bikkel) heeft wel meegelopen en heeft het volgens de anderen ook zeer goed gedaan! Rond 19:00 uur lokale tijd was iedereen binnen en hebben we met de hele groep een fantastische maaltijd gedeeld. Morgen volgt nog 'n afdaling van 'n paar uur en dan worden we door de bus opgepikt voor onze volgende bestemming.

• 10 Mei 2016 - 15:32

Antoinette:

Super Leon.geweldig gedaan.
    Christ,loop jij morgen wel de afdaling mee ,of gaan jullie met de bus naar beneden?
    Gr. Antoinette xxx ook voor Leon.

• 10 Mei 2016 - 15:35

Kim:

Trots!!!!!

• 11 Mei 2016 - 12:03

Frans En Dini:

Knap gedaan Leon en we hopen dat je snel weer opknapt Christ!

• 11 Mei 2016 - 19:16

Jaap:

Groot gelijk dat je even afhaakt, je hebt nog even te gaan. Leon goed gedaan man.
    Groet Jaap en Anita.

• 11 Mei 2016 - 19:16