Even rustig aan doen - Reisverslag uit Shangri-La, China van Christ Vocht - WaarBenJij.nu Even rustig aan doen - Reisverslag uit Shangri-La, China van Christ Vocht - WaarBenJij.nu

Even rustig aan doen

Blijf op de hoogte en volg Christ

09 Mei 2016 | China, Shangri-La

Gisteren met het vliegtuig aangekomen in Shangr La, het paradijs volgens de verhalen. Leon en ik hebben het hier rustig aan gedaan en zijn niet meegegaan met de groep, die gingen de besneuwde bergen in. Wij sparen onze energie voor de komende 2 dagen waarin pittige trektochten gepland zijn. Vandaag hebben we het oude centrum bezocht dat 2 jaar geleden zwaar beschadigd raakte door brand! Meer dan 260 gebouwen gingen in rook op. Inmiddels is het voor het grootste deel weer hersteld. Ook hebben we weer lekker gegeten en dat kostte 4 euro pp!

• 09 Mei 2016 - 12:42

Jos En Carine Tj.timmermansimmermsans:

Wij zijn nog steeds blij dat alles goed gaat daar in het verre China !!!
    Geniet er maar van - en inmiddels is PSV Kampioen !!!
    AJAX heeft het laten liggen op de allerlaatste wedstrijddag
    Gelijk gespeeld tegen de Graafschap en PSV gewonnen van PEC Zwolle
    Vanavond is het volop feest in de binnenstad

Groetjes

Jos & Carine

• 09 Mei 2016 - 12:50

Kim:

Rustig aan doen hoort ook zeker bij zo'n actieve reis. Goed dat jullie aan jezelf denken op zo'n moment. X

• 09 Mei 2016 - 18:58

Jaap:

Groot gelijk mannen even lekker op je gemak, lekker eten en drinken om op krachten te komen voor het volgende avontuur.

Jaap en Anita

• 09 Mei 2016 - 21:49

Dennis:

hele mooie verhalen en belevenissen christ, geniet ervan leon en christ !!

• 09 Mei 2016 - 22:13

Frans En Dini:

Mooi om te horen en zien wat jullie allemaal beleven en ook fijn dat jullie rust nemen als dat goed voor jullie voelt. Goed voor jullie zelf zorgen en veel genieten samen! Liefs, Frans en Dini