Songpan - Reisverslag uit Jin’anhuizhu, China van Christ Vocht - WaarBenJij.nu Songpan - Reisverslag uit Jin’anhuizhu, China van Christ Vocht - WaarBenJij.nu

Songpan

Blijf op de hoogte en volg Christ

05 Mei 2016 | China, Jin’anhuizhu

Gisteren in de middag aangekomen in Songpan in de provincie Sichuan. Het oude stadcentrum is mooi en omgeven door een grote stadsmuur maar wel erg toeristisch (Chinezen). We overnachten 2 nachten in Emma's Guesthouse, zeer sober maar bere gezellig en goed eten!
Vandaag zijn we met zijn tweeen de stad gaan verkennen en dan met name de achteraf straatjes. We hebben wederom het "echte" China gevonden.
Morgen gaan we verder naar Chengdu waar we ook een Panda centrum gaan bezoeken. Het wordt wel een lange rit van ongeveer 9 uur met de bus.

• 05 Mei 2016 - 12:58

Peter Bell:

Kunnen jullie al slapen in de bus?
    Jullie genieten wel van de zeer uitgebreide chinese keuken in elke streek ios het weer anders
    Ik denk niet dat het jullie zal vervelen.
    Wat een geweldige reis smullen en gebieten

groet
    Peter

• 06 Mei 2016 - 00:59

Emile:

Het zijn allemaal super mooie ervaringen voor jullie. Geniet ze!