Mongolie - Reisverslag uit Sangyuan, China van Christ Vocht - WaarBenJij.nu Mongolie - Reisverslag uit Sangyuan, China van Christ Vocht - WaarBenJij.nu

Mongolie

Blijf op de hoogte en volg Christ

25 April 2016 | China, Sangyuan

Vandaag hebben we 5 km van de Chinese muur beklommen vanuit de Mongoolse kant. Het was zeer zwaar en we hebben meerdere keren moeten rusten. Soms moest je met handen en voeten naar boven klauteren. Maar we hebben het gehaald! Iedereen in onze groep van 16 vond het een geweldige ervaring.
In de middag zijn we bij locals thuis gaan luchen, dat was perfect en spotgoedkoop (€ 8) per persoon. Daarna zijn we weer richting Beijing gereden en daar zijn we nog naar het zomerpaleis van de keizers van de Ming Dinastie. Vanavond gaan we met de hele groep n lekker pilsje pakken want dat hebben we vandaag echt verdiend!

• 25 April 2016 - 17:01

Jos Timmermans:

Hallo mannen

Leuk om alles te lezen.

Ga maar eens een lekker pilske drinken - van welk merk ??

Een echte BAVARIA ?

GROETJES JOS & CARINE

• 25 April 2016 - 17:28

Frans En Dini:

Hallo allebei,
    Super ervaring en zeker een of meer pilskes verdiend.
    Mooie foto's ook!
    Groetjes van ons twee

• 25 April 2016 - 18:06

Kim:

GE-WEL-DIG!!!! Jullie zijn een fantastische ervaring rijker...

• 25 April 2016 - 18:58

Frans En Dini:

Dat ziet er stoer uit mannen. Mooi om mee te maken lijkt ons en fijn dat jullie het met ons delen. Geniet maar lekker van dat pilske en de rest van de vakantie. Zeker verdient. Groetjes.

• 25 April 2016 - 19:20

Jan & Annemarie:

Prachtige omgeving! Leuk om in het echie op die muur rond te lopen. Wat een uitzicht.
    Geniet van de reis en veel plezier. Wij volgen jullie.
    Groetjes Jan en Annmarie.

• 25 April 2016 - 19:50

Jaap En Anita:

Goed gedaan mannen een geweldig avontuur en dat pilsje hebben jullie inderdaad wel verdient. wij zijn al heel benieuwt naar alle foto’s straks.

Groet en nog veel plezier Jaap en Anita

• 25 April 2016 - 22:13

Emile:

Mooi wat jullie allemaal meemaken. Lukt het chinees al een beetje? Tsing Tao natuurlijk!